Skip to main content

Betalingsvoorwaarden

Praktijkregels

Voor het annuleren van afspraken hanteren wij een termijn van tenminste 24 uur.
Bij het niet of niet tijdig afzeggen van een afspraak zijn wij genoodzaakt de hieraan verbonden kosten bij u in rekening te brengen. Deze kosten staan vermeld in de tarievenlijst.

Betalingsvoorwaarden

  1. Deze betalingsvoorwaarden zijn onlosmakelijk verbonden met de behandelingsovereenkomst tussen u als patiënt/cliënt en de fysiotherapeut.
  2. Afspraken dienen 24 uur van tevoren geannuleerd te worden. Afspraken die niet of te laat geannuleerd worden, worden in rekening gebracht.
  3. Voor het betalen van uw rekening geldt een betalingstermijn van 30 dagen.
  4. U kunt het bedrag overmaken op bankrekeningnummer NL97 RABO 0362810125 ten name van De Boog Fysiotherapie te Twello.
  5. Vermeld bij (elektronische) betaling altijd het betalingskenmerk.
  6. Indien de volledige betaling niet binnen 30 dagen na de factuurdatum is ontvangen, sturen wij u een aanmaningsbrief. Deze aanmaning geldt ook als ingebrekestelling.
  7. De aanmaningsbrief stelt u in de gelegenheid om het factuurbedrag binnen 14 dagen aan ons te voldoen.
  8. Indien wij niet binnen 14 dagen na de datum van de aanmaningsbrief uw betaling hebben ontvangen, bent u in verzuim. Vanaf dat moment brengen wij kosten in rekening. De extra kosten zijn een percentage van het notabedrag met een minimum van € 40,00 plus de wettelijke consumentenrente.
  9. Uw betaling strekt in de eerste plaats in mindering van de kosten, vervolgens in mindering van de rente en ten slotte in mindering van de hoofdsom.
  10. Alle gerechtelijke en/of buitengerechtelijke kosten, die verband houden met het innen van de gedeclareerde bedragen, komen voor uw rekening.

Heeft u andere vragen of zijn er dingen niet duidelijk?

Neem dan gerust contact met ons op, wij beantwoorden dan graag uw vragen.